Dags att anmäla till Vilse19

30 mars, 2019 av Cecilia Ödman

Hej

Till att börja med vill vi be om ursäkt att denna information kommer så sent och vi skall försöka att vara så flexibla som möjligt under anmälningsfasen.

Mellan den 6 och 9 juni ordnar Norra Smålands Scoutdistrikt ett läger för våra spårare och upptäckare på Skuggebo Lägergård. Lägret kommer att ha ett pirattema där man skall hjälpa piraten Vilse med olika uppgifter.

Lägeravgiften är 600 kronor, i priset ingår program, tältplatser, mat samt en t-shirt och ett märke. Maten kommer att delas ut byvis, mindre kårer kommer att paras ihop så att byarna blir runt 40 deltagare i varje by. Under vissa programpass kommer lägret behöva några extra funktionärer och vi hoppas då att några kårer kan bidra med ett par extra händer.

Lägret riktar sig främst till spårarscouter, men då vi fått många förfrågningar har vi kommit fram till att även ta emot Upptäckare. Definitivanmälan sker den 5 april kårvis via det här excelarket: Anmälningslista Vilse 19. Skicka den ifyllda filen till spararlager@norrasmaland.se

Vi kommer att behöva veta följande saker om scouterna som vill delta:
Namn
Personnummer
Specialkost: Laktos, Gluten, vegetarisk och Fläskfri mat.
Vi kommer inte att servera eller sälja fisk eller nötter under lägret.
Tröjstorlek: 100 , 120 , 140 , 160 , S , M , L , XL , XXL , XXXL
Allergier